Regulamin

§1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Art. 1

Właścicielem cateringu dietetycznego MyFit jest Pogotowie Kulinarne Urszula Khalid ul.Kinowa 23/49 04-030 Warszawa nip 113 254 52 11

 

Art. 2

Przedmiotem zamówienia jest catering dietetyczny MyFit. Jest to 5 posiłkowy zestaw, w zależności od zamówienia. Każdy posiłek jest osobno spakowany w plastikowe opakowania metodą zgrzewania firmy Duni oraz posiada etykietę z numerem posiłku. Każdy zestaw jest spakowany w oryginalne opakowanie MyFit i opatrzone naklejką z informacją o rodzaju posiłku.

 

§2 ZAMAWIANIE CATERINGU MYFIT

 

Art. 1

Zamówienie diety następuje online poprzez formularz na naszej stronie www.myfit.waw.pl lub wysyłając email z zamówieniem na adres: biuro@myfit.waw.pl, telefonicznie pod numerem: +48 690 220 998 do 8:00 na jeden dzień roboczy przed faktycznym rozpoczęciem realizacji zamówienia. Realizacja zamówienia złożonego do godz. 8:00 dnia poprzedniego roboczego jest możliwa na następny dzień wg ustaleń z Klientem. Zamówienia złożone po tym terminie realizowane są w kolejnym dniu od poniedziałku do soboty (w sobotę realizowana jest podwójna dostawa weekendowa).

 

Art. 2

Zamówienia telefoniczne są przyjmowane od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16:00 pod numerem telefonu +48 690 220 998. Zamówienia online można składać przez całą dobę za pomocą formularza zamieszczonego na stronie www.myfit.waw.pl lub mailowo na adres biuro@myfit.waw.pl

 

Art. 3

Zamawiający online lub telefonicznie jest zobowiązany podać wszystkie niezbędne parametry potrzebne do doboru odpowiedniej diety oraz założenia zamówienia typu: imię i nazwisko, dokładny adres dostawy, przedział czasowy dostawy (1-godzinny, między 5:00-9:00), rodzaj diety, długość abonamentu, data pierwszej dostawy, rodzaj płatności, dodatkowe wskazówki (alergie, zmiany w dostawach, wykluczenia pokarmowe DO 3 SKŁADNIKÓW.

 

Art. 4

W przypadku jakichkolwiek problemów zdrowotnych klient jest zobowiązany poinformować o tym konsultanta dietetycznego MyFit przed złożeniem zamówienia lub podczas jego realizacji, jeżeli takowe zajdą.W uwagach należy wpisać potrzebne informacje.

 

Art.5

W razie zatajenia problemów zdrowotnych przez klienta MyFiT nie bierze odpowiedzialności za efekty diety.

 

Art.6

MyFit NIE UDOSTĘPNIA jadłospisu ani szczegółów naszego menu osobom trzecim. Obowiązuje poszanowanie praw autorskich osób, które tworzyły menu i ustalały składowe jadłospisów. W przypadku alergii na któryś ze składników, alergie pokarmowe itp, Klient jest ZOBOWIĄZANY do poinformowania nas o tym fakcie w momencie składania zamówienia i przed pierwszą dostawą. Nie bierzemy odpowiedzialności za skutki zdrowotne związane z pominięciem lub zatajeniem takiego faktu przez Klienta.

 

Art.7

Płatności odbywają się poprzez system online (przelew bankowy) lub gotówką na podstawie wystawionej faktury proforma lub potwierdzenia odbioru gotówki z góry na cały okres zamówienia przy pierwszej dostawie kurierowi

 

 

Art. 8

Płatność za catering MyFit musi zostać zrealizowana przed realizacją zamówienia i wpłynięcie płatności na konto firmy jest ostatecznym potwierdzeniem zamówienia przez zamawiającego. Przy płatności gotówką, wpłata musi zostać zrealizowana w dniu pierwszego zamówienia (kurierowi przy pierwszej dostawie diety za cały okres abonamentu podpisując zaświadczenie o otrzymaniu gotówki, które będzie dołączone do paczki pierwszego dnia dostawy). Przy płatności przelewem realizacja zamówienia następuje następnego dnia po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Aby przyśpieszyć proces realizacji Państwa zamówienia, prosimy przesłać scan potwierdzenia przelewu na nasz adres email: biuro@myfit.waw.pl

 

Art. 9

MyFit zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia w przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie.

 

Art.10

Po złożeniu zamówienia online lub telefonicznie, Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail. E-mail podsumowujący zamówienie jest zobowiązujący i zawiera: nr klienta, nr zamówienia, datę złożenia zamówienia, ilość zamówionych posiłków, łączną kwotę do zapłaty, dodatkowe koszty (np. związane z dostawą), sposób płatności wybrany przez Klienta, datę i adres dostawy.

 

Art.11

Zgłoszenie nieprawidłowości w zamówieniu powinno nastąpić w ciągu 12 godzin. Po upływie tego terminu klient nie ma prawa do późniejszych reklamacji związanych z zamówieniem.

 

Art.12

Zamówienia diety MyFit może dokonać wyłącznie osoba pełnoletnia. W przypadku zamówień dla osób poniżej 18 roku życia, zamówień muszą dokonywać prawni opiekunowie.

 

Art. 13

W przypadku odsprzedaży posiłków MyFit lub przekazaniu posiłków MyFit osobom trzecim firma nie ponosi odpowiedzialności za efekty diety.

 

Art. 14

 Usługa codziennej wysyłki menu jest dostępna na życzenie klientów MyFit

 

 

§3 DOSTAWA

 

Art. 1

Dostawa zestawów diety MyFit odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 4:00 do 9:00, w wybranym przedziale godzinowym przez klienta.

 

Art. 2

Brak odbioru diety pod wyznaczonym adresem lub zmiana adresu w dniu dostawy wiąże się z dodatkowym kosztem 15 zł lub innym adekwatnym do adresu dostawy.

 

Art.3

Zmiana adresu dostawy w dniu dostawy wiąże się z dodatkowym kosztem adekwatnym do adresu dostawy i jest ustalany w zależności od terenu dostawy.

 

§4 ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

 

Art.1

Odwołanie zamówienia diety  MyFit następuje drogą emailową lub telefonicznie na dwa dni robocze przed faktyczną realizacją zamówienia. MyFit przyjmuje uwagi od Klientów w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. W weekend kontakt z firmą jest możliwy tylko poprzez email: biuro@myfit.waw.pl

 

Art.2

Zmianę adresu dostawy należy zgłosić telefonicznie lub online do godz. 10:00 na jeden dzień roboczy wcześniej przed faktyczną datą realizacji zamówienia.

 

Art. 3

Wszelkie zmiany w zamówieniu są potwierdzane drogą mailową w e-mailu podsumowującym dokonanie zmiany i ewentualne uwagi.

 

§5 POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

 

Wszystkie dane osobowe oraz teleadresowe uzyskane w procesie rejestracji zamówienia są gromadzone i przechowywane zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.). Dane te nie będą użyczane, ani udostępniane osobom trzecim i będą używane wyłącznie w celach marketingowych.  Administratorem danych jest firma Pogotowie Kulinarne Urszula Khalid. Zmiany swoich danych osobowych i teleadresowych można dokonać kontaktując się z konsultantem. W ten sam sposób można usunąć swoje dane osobowe i teleadresowe.

 

§6

W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Polityka prywatności

Baza danych klientów MyFit jest strzeżona zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.

 

Wynika z tego, że dane osobowe naszych Klientów (a także informacje o zamówieniach i płatnościach) są bezpieczne i nie istnieje ryzyko dostania się ich w niepowołane ręce.

 

Ponadto nasze systemy a także systemy naszych partnerów (np. PayPal) szyfrują wszelką komunikację dotyczącą danych osobowych oraz płatności.

 

Witryna myfit.waw.pl korzysta z następujących funkcji AdWords:

 

    remarketing,

    kategorie zainteresowań,

    kierowanie demograficzne i na lokalizację.

 

Administratorem danych osobowych jest Pogotowie Kulinarne Urszula Khalid, ul. Kinowa 23/49, 04-030 Warszawa

 

    Dane osobowe przetwarzane są w związku z realizacją zamówienia oraz w celach marketingowych i promocyjnych Administratora Danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej odmowa ich podania w ramach składanego zamówienia uniemożliwi jego realizację.

    W celu złożenia zamówienia przetwarzamy następujące dane: imię i nazwisko, adres dostawy, numer telafonu, adres mailowy

    Dane do realizacji zamówienia są przekazywane firmie transportowej BESTPAM PAMIĘTA MICHAŁ ul.Książkowa 7B/523

    03-134 Warszawa

    W celu realizacji zamówienia (dostawy do klienta) przekazywane są następujące dane: imię i nazwisko, adres dostawy (wraz ze wskazówkami na życzenie klienta) oraz numer telefonu

    Przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania w każdym czasie.

 

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres:

 

    okres 5 lat liczonych od dnia pierwszego stycznia następującego po dacie złożenia zamówienia (zgodnie z art. 74 ust. 1 i 2 ustawy o rachunkowości)

    okres 5 lat liczonych od dnia pierwszego stycznia następującego po dacie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych i promocyjnych Administratora Danych.

 

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pośrednictwem e-mail:  biuro@myfit.waw.pl

 

Dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych osobowych.

 

Każdej osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

 

Klauzule zgód:

 

(zgoda marketingowa)

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych w celach marketingowych i reklamowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 

(zgoda na przesłanie oferty drogą elektroniczną)

 

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od administratora danych osobowych informacji handlowej i materiałów promocyjnych środkami komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

(kontakt marketingowy przy wykorzystaniu narzędzi komunikacji elektronicznej)

 

Wyrażam zgodę na kontakt ze strony administratora danych osobowych, z użyciem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z art. 172 par. 1. Prawa telekomunikacyjnego

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU

 

Właścicielem serwisu internetowego (Operatorem) dostępnego pod adresem www.myfit.waw.pl jest Pogotowie Kulinarne Urszula Khalid. z siedzibą w Warszawie (04-030) Kinowa 23/49, email: biuro@myfit.waw.pl

 

        Administratorem danych osobowych Użytkownika podawanych w trakcie rejestracji jest Operator.

        Osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.

        Podane dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z realizacją umowy oraz w celach marketingowych i promocyjnych.

        Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże niezbędne do prawidłowego zawarcia umowy i świadczenia usług przez Operatora.

        Przetwarzanie danych w celach marketingowych i promocyjnych będzie się odbywało wyłącznie na podstawie osobnych zgód wyrażonych przez Użytkownika na rzecz Operatora.

        W przypadku braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych Klienta w celach marketingowych i promocyjnych, dane te nie będą przetwarzane w tych celach.

        Dane osobowe Klientów przetwarzane są wyłącznie w celach:

            prawidłowego zawarcia umowy, podjęcia działań niezbędnych do zawarcia i realizacji usług przez Operatora, w tym w szczególności:

                założenia konta Użytkownika,

                realizacji zamówień,

                kontaktu przy wykorzystaniu udostępnionych formularzy kontaktowych i danych teleadresowych,

                rozliczenia należności za usługi świadczone przez Operatora na rzecz użytkownika.

                marketingowych i promocyjnych.

        Dane osobowe związane podane podczas zakładania konta użytkownika, przetwarzane będą do czasu żądania usunięcia konta, dane przetwarzane w ramach realizacji zamówienia, będą przetwarzane do zakończenia jego realizacji, po zakończeniu korzystania z usług Operatora dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez pięć pełnych lat liczonych od dnia 1 stycznia następującego po dacie zakończenia z korzystania usług. W odniesieniu do danych przetwarzanych w celach marketingowych i promocyjnych będą one przetwarzane przez okres pięciu pełnych lat kalendarzowych, liczonych od dnia 1 stycznia następującego po dacie wyrażenia zgody.

        Osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

        Operator ma prawo przesyłać na adres e-mail Użytkownika informacje odnośnie zmian funkcjonalności sklepu odnoszące się do zakresu usług świadczonych na rzecz Użytkownika, niezbędne powiadomienia związane z bieżącą obsługą oraz powiadomienia związane z dochodzeniem roszczeń własnych z tytułu świadczonych usług na rzecz Użytkownika.

        Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom w celach marketingowych, promocyjnych i handlowych.

        Administrator Danych Osobowych poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń organizacyjnych i technicznych zapewnia ochronę danych osobowych, w szczególności przed ich:

            Udostępnieniem osobom nieupoważnionym,

            ujawnieniem albo utratą,

            zniszczeniem,

            nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji.

Jestem akapitem. Kliknij tutaj, by dodać własny tekst albo mnie edytować. To proste.